2018
DOI: 10.33763/finukr2018.05.008
|View full text |Cite
|
Sign up to set email alerts
|

Discussion aspects of formula distribution of state expenditure on higher education in Ukraine

Abstract: Анотація. Змінами, внесеними до Бюджетного кодексу України у 2017 р., закріпле но перехід до розподілу видатків державного бюджету на вищу освіту на основі формули. Зазначене актуалізувало вибір показників результативності діяльності ЗВО, на яких вона має ґрунтуватися. Встановлено переваги показників, котрі ви користовуються в розроблених в Україні формулах фінансування, недоліки та шляхи їх усунення. Запропоновано змінити підходи до обчислення показника рів ня наукової діяль ності, зокрема враховувати у форму… Show more

Help me understand this report

Search citation statements

Order By: Relevance

Paper Sections

Select...
1

Citation Types

0
0
0
1

Year Published

2018
2018
2023
2023

Publication Types

Select...
5

Relationship

0
5

Authors

Journals

citations
Cited by 6 publications
(1 citation statement)
references
References 2 publications
0
0
0
1
Order By: Relevance
“…Проблематиці управління закладами загальної середньої освіти в Украї ні з використанням інструментарію фінансового забезпечення присвячено праці українських і зарубіжних учених, таких як Т. М. Боголіб, Я. Герчинський, Б. В. Деревянко, М. Б. Євтух, І. С. Каленюк, О. А. Комарова, А. О. Монаєнко, Л. І. Паращенко, А. М. Соколовська [3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13], котрі розглядають її під кутом зору правового статусу навчальних закладів та юридичного супроводу відносин, що виникають у процесі надання послуг у сфері освіти; еволюції теорії і практики державного управління з визначенням механізмів, які забезпечують розвиток системи загальної середньої освіти, та розробленням моделі державного управління розвитком національної системи загальної середньої освіти, схеми практичної реалізації через трансформацію державного управління загальною середньою освітою в управлінні відносинами з клієнтами/споживачами; сучасних тенденцій трансформації управління освітою з огляду на поширення процесів децентралізації, диверсифікації джерел і механізмів фінансування системи освіти; особливостей фінансової діяльності держави щодо видатків на освіту й науку; освітніх фінансів в Україні в контексті інституційних та демографічних змін із фокусуванням на наданні освітньої субвенції й становленні бюджетів шкіл; формульного розподілу видатків державного бюджету на освіту; фінансово-економічних важелів підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону; посилення автономії загальноосвітніх навчальних закладів; активізації комерційної діяльності навчальних закладів та їх перетворення на повноцінних суб'єктів ринкових відносин в умовах обмеженості державних асигнувань у освітню галузь; обґрунтування підстав для реалізації системних заходів із боку як державного управління, так і освітянської громади щодо механізмів, технологій і практик переходу від централізованого управління до школобазованого менеджменту.…”
Section: институциональный инструментарий формирования расходов на обunclassified
“…Проблематиці управління закладами загальної середньої освіти в Украї ні з використанням інструментарію фінансового забезпечення присвячено праці українських і зарубіжних учених, таких як Т. М. Боголіб, Я. Герчинський, Б. В. Деревянко, М. Б. Євтух, І. С. Каленюк, О. А. Комарова, А. О. Монаєнко, Л. І. Паращенко, А. М. Соколовська [3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13], котрі розглядають її під кутом зору правового статусу навчальних закладів та юридичного супроводу відносин, що виникають у процесі надання послуг у сфері освіти; еволюції теорії і практики державного управління з визначенням механізмів, які забезпечують розвиток системи загальної середньої освіти, та розробленням моделі державного управління розвитком національної системи загальної середньої освіти, схеми практичної реалізації через трансформацію державного управління загальною середньою освітою в управлінні відносинами з клієнтами/споживачами; сучасних тенденцій трансформації управління освітою з огляду на поширення процесів децентралізації, диверсифікації джерел і механізмів фінансування системи освіти; особливостей фінансової діяльності держави щодо видатків на освіту й науку; освітніх фінансів в Україні в контексті інституційних та демографічних змін із фокусуванням на наданні освітньої субвенції й становленні бюджетів шкіл; формульного розподілу видатків державного бюджету на освіту; фінансово-економічних важелів підвищення ефективності управління загальною середньою освітою регіону; посилення автономії загальноосвітніх навчальних закладів; активізації комерційної діяльності навчальних закладів та їх перетворення на повноцінних суб'єктів ринкових відносин в умовах обмеженості державних асигнувань у освітню галузь; обґрунтування підстав для реалізації системних заходів із боку як державного управління, так і освітянської громади щодо механізмів, технологій і практик переходу від централізованого управління до школобазованого менеджменту.…”
Section: институциональный инструментарий формирования расходов на обunclassified